پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226524
بازتاب پايان موفقيت آميز تيم فوتسال ايران در تارنماي فيفا
تاریخ انتشار : 1395/07/11 10:47:13
نمایش : 1105
تارنماي رسمي فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) در گزارشي از عملکرد تيم ايران در جام جهاني فوتسال 2016 کلمبيا نوشت: تيم ايران موفق شد براي نخستين بار عنوان سوم جهان را از آن خود کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سفر استثنايي ايران در جام جهاني 2016 کلمبيا پايان موفقيت آميزي داشت. تيم ايران شنبه شب، بعد از تساوي 2 بر 2 در وقت قانوني، موفق شد در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 3 پرتغال را شکست دهد و براي نخستين بار مقام سوم جهان را از آن خود کند.

در حالي که تيم ايران دو گل از حريف خود عقب بود، ولي توانست در ضربات پنالتي عنوان سومي جهان را کسب کند. 

نيمه اول بازي شرايط يک بازي دوستانه را داشت و عليرضا صميمي و به به دروازه بان ايران و پرتغال عملکرد فوق العاده اي در شروع داشتند.

هر دو تيم فرصت هاي خوبي براي گشودن دروازه حريف ايجاد کردند. احمد اسماعيل پور، بهترين شانس تيم ايران بود، ولي وي نتوانست در مصافي تک به تک با دروازه بان پرتغال دروازه اين تيم را بگشايد. از سوي ديگر، صميمي در مهار توپ کاردينال موفق عمل کرد. 

در حالي که نيمه اول بدون گل سپري شد، نيمه دوم طوفاني آغاز شد و تيم پرتغال در اولين دقيقه دروازه ايران را باز کرد.آلبرتو سانتوس کاردينال گل نخست را وارد دروازه ايران کرد. دومين گل پرتغال نيز به دست اين بازيکن به ثمر رسيد. 

داور در دقيقه پنجم نيمه دوم به دليل درگيري، محمدرضا سنگ سفيدي و ميگل آنجلو ماگنو کاسترو بازيکنان ايران و پرتغال را با کارت قرمز از زمين اخراج کرد تا هر دو تيم 4 نفره به بازي ادامه دهند.

در اين مرحله ايران دوباره به بازي برگشت. افشين کاظمي قهرمان آسيا را به بازي برگرداند و اولين گل ايران را وارد دروازه پرتغال کرد. مهدي جاويد نيز گل تساوي اين ديدار را به ثمر رساند تا بازي به پنالتي کشيده شود. 

در نهايت، تيم ايران در ضربات پنالتي با شکست پرتغال عنوان سومي جهان را از آن خود کرد. 

جاويد بهترين پايان را براي ايران در فوتسال جام جهاني رقم زد تا تيم ايران از رده چهارمي جام جهاني 1992 هنگ کنگ پيشي گرفته و عنوان سوم را از آن خود کند. 

جام جهاني فوتسال 2016 به ميزباني کلمبيا برگزار شد و آرژانتين با شکست روسيه عنوان قهرماني اين دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

منبع:ايرنا

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html